Aktualności

[Magazyn INMAG 2/2019] Odpowiedzialność społeczna to nie moda

Drugi numer magazynu marketerów i sprzedawców branży deweloperskiej właśnie ujrzał światło dzienne. W tym numerze wyciągamy asy z rękawa i pokazujemy, że dla nabywców nieruchomości bardziej niż cena liczą się obsługa klienta, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz przyczynianie się do dobra społecznego. Deweloperzy nie konkurują już więc ceną, to już było. Wiodącym argumentem sprzedażowym jest spełnianie potrzeb konsumenta i w szerszej perspektywie...

26.11.19

[Magazyn FIRMER 04/2019] Anna Korcz o biznesie z potrzeby serca

Mówi się, że w interesach emocje należy studzić. Poddawanie się im jest nieopłacalne, a to rozsądek jest filarem, który trzyma biznes w ryzach. Ale czy zawsze miarą opłacalności są pieniądze? Czy faktycznie w ogólnym rozrachunku zysków i strat po stronie korzyści nie ma miejsca dla relacji, lojalności, zaangażowania? W tym numerze damy dojść do głosu emocjom. Czy tego chcemy czy nie, to one determinują nasze zachowania. Czy mamy tego...

23.10.19

[Magazyn „ESTATE” 3/2019] Autoprezentacja według Macieja Orłosia

Temat ochrony interesów w szerokim kontekście towarzyszy nam w tym numerze. Na co dzień w naszym życiu to co wyuczone konkuruje z tym, co wrodzone i automatyczne, to co społeczne – z tym, co indywidualne i potrzebne z punktu widzenia jednostki. Do głosu dochodzą też nasze atawizmy, które w naturalny i odwieczny sposób dbają o nasze bezpieczeństwo i przetrwanie. Jednym z pierwotnych mechanizmów obronnych jest skłonność do szybkiej...

11.09.19