Właśnie mija rok odkąd na dwa tygodnie zamknięto nas w domach. Zaciskanie powiek z myślą „byle przetrwać” już za nami. Nikt już nie łudzi się, że powrót życia „sprzed 2020” będzie możliwy szybko, o ile w ogóle. Trwale zmienił się krajobraz ulic, tak jak zmieniły się postawy i zachowania ludzi. I zmieniają się podejście do prowadzenia biznesu, sposób działania i komunikacji z klientami. I to jest dobre, bo zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia. Ważne, że statek nadal płynie i jesteśmy u steru. Róbmy swoje!

Przed Wami nowy numer magazynu „ESTATE”. Czy to jeszcze numer „pandemiczny”, czy już normalny, trudno powiedzieć, ale mamy nadzieję, że jak zwykle dostarczy wiedzy i inspiracji.

W wywiadzie z okładki Adam Pioch udowadnia, że mariaż storytellingu i branży nieruchomości to strzał w dziesiątkę. Bo gdzie emocje, tam są zakupy. Ale to nie jedyny tekst o emocjach w komunikacji.

Za kulisami zawodu rozmawiamy o współpracy w branży i o jej wpływie na wizerunek pośrednika. Wskazujemy drogę do stworzenia samoregulującego się zespołu sprzedażowego. Podpowiadamy, jak poprawić swoje nastawienie i jak dzięki nawykom nie dać się pandemicznemu marazmowi. Przestrzegamy też, jak nie zmarnować nauk, jakie wyciągamy, gdy nie wszystko się udaje.

Piszemy o zmianach w prawie konsumenckim, które dotyczą przedsiębiorców, a także wyliczamy grzechy główne umów deweloperskich. Przedstawiamy perspektywy rynku najmu oraz nakreślamy sylwetkę polskiego najemcy.

Opowiadamy, jak wykorzystać wpływowe osoby w social media, by niosły naszą markę, jak wykorzystać wiedzę o preferencjach w przygotowaniu nieruchomości do prezentacji, jakiego sprzętu najlepiej używać, fotografując wnętrza oraz jak pracę pośrednika wspierają wirtualne wizyty stworzone w Kreatorze wirtualnych wizyt od Nieruchomosci-online.pl.

W numerze 1/2021:

Składniki fascynacji. Rozmowa z Adamem Piochem
O storytellingu w branży nieruchomości

Wizerunek współpracy. Rozmowa z Iloną Mastalerz i Katarzyną Mróz
O podejściu do pracy pośrednika i współpracy między biurami nieruchomości

Przedsiębiorca traktowany jak konsument?
O zmianach w prawie konsumenckim w 2021 roku

Czy deweloperowi wszystko wolno?
O klauzulach niedozwolonych w umowach deweloperskich

W poszukiwaniu Świętego Graala
Czyli o budowaniu samoregulujących się zespołów sprzedażowych

Jak dobrze rozmawiać o porażkach?
Co dają nam cenne lekcje z niepowodzeń i błędów

Jak przetrwać?
Krótki poradnik ochrony przed załamaniem i zgnuśnieniem

Upadłeś czy tylko odpoczywasz?
O postanowieniach noworocznych, jak w nich pozostać i mieć cudowne wszystko – od życia po klientów

Komunikacja bez filtra
Siła emocji w kontakcie z klientem

Wirtualne wizyty w służbie pośrednikom nieruchomości
Jak przysłuży Ci się Kreator wirtualnych wizyt od Nieruchomosci-online.pl

Aparaty 360° do zdjęć nieruchomości
Testy i rekomendacja od Nieruchomosci-online.pl

O kolorach, materiałach i naturze
Urządzanie wnętrz według preferencji mózgu

Influencer marketing
Czy może mieć zastosowanie w branży nieruchomości?

Ukłon w stronę użytkownika mobilnego. Ponad 70% ruchu i lepsza konwersja
Działania zgodne z zasadą mobile first

Zwiększ widoczność swoich ogłoszeń dzięki uszczegółowieniu lokalizacji
Jak nazwa ulicy wpływa na widoczność ogłoszenia

Kampania zasięgowa „Masz dopasowanie!”
Znajdź idealne dopasowanie wśród setek tysięcy ogłoszeń nieruchomości

Kiedy będzie rynek najemcy?
Jak pandemia wpłynęła na sytuację właścicieli i najemców?

Profil polskiego najemcy
Kim jest dzisiaj, kim może być jutro

Przegląd rynku nieruchomości w Polsce
Ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego – IV kwartał 2020 r.

Zapraszamy do lektury!

Pobierz bezpłatnie na http://www.estate.pl/