Potrzeba posiadania poczucia sensu uznawana jest za jedną z fundamentalnych potrzeb każdego człowieka i podstawowy motyw społeczny. W tym numerze poszukamy więc sensu w wielu aspektach pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Dlaczego w niektórych firmach pracuje się po prostu lepiej i rzadziej odchodzą z nich pracownicy? Jaki sens mają porażki w życiu i jak wykorzystać je do wzrostu? Jak doskonalić się w duchu Kaizen? Czy praca bez pracy jest możliwa i na czym polega filozofia skutecznego agenta?Zastanowimy się też, czym jest sensowna sprzedaż – czy możliwa jest ona bez kosztów emocjonalnych po stronie pośrednika? Jak pomóc innym w odnalezieniu sensu zakupu? Jak sprzedawać naturalnie?

Do tego piszemy o komunikacji zależnej od kolorów mózgu i przyszłości mieszkalnictwa – o ekonomii dzielenia i transformacji cyfrowej. Bierzemy pod lupę ubezpieczenia w pracy pośrednika i zmiany w prawie dot. użytkowania wieczystego.

Numer 2/2019 jest już dostępny, a w nim:

  • Lovebrand, czyli firma z sensem. Rozmowa z Beatą Kapcewicz
    Jak zbudować firmę pełna zaangażowanych pracowników?
  • Scenariusze przyszłości: Coliving. Rozmowa z Przemysławem Chimczakiem
    Ekonomia współdzielenia przyszłością mieszkalnictwa?
  • Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Rozmowa z Basią Domarus
    Znajdź pracę, która będzie pasją, a nie będziesz musiał pracować
  • Z użytkownika we właściciela
    Konsekwencje zmian w przepisach dotyczących użytkowania wieczystego
  • Przezorny zawsze ubezpieczony
    Ubezpieczenia w pracy pośrednika
  • Zarządzanie emocjami w roli agenta nieruchomości
    Własne emocje największą przeszkodą
  • Trzy kolory nieruchomości
    Dostosowanie komunikacji drogą do skutecznej sprzedaży
  • Nadmiar ofert sprzedaży nie czyni
    Jak zamykać transakcje?
  • Filozofia skutecznego agenta
    Jak czerpać większą satysfakcję z pracy?
  • Sprzedawcą się nie bywa, sprzedawcą się jest. Rozmowa z Fryderykiem Karzełkiem
    O tym, że sprzedaż powinna być tak naturalna, jak oddychanie
  • Porażkologia stosowana. Rozmowa z Jarosławem Łojewskim
    Jak nie zmarnować nauki z porażek?
  • Kaizen. Filozofia małych kroków
    Sekret sukcesu japońskich firm
  • Wyzwania proptechu
    Technologie na rynku nieruchomości
  • Sięgamy szczytów
    3 czynniki sukcesu według Michała Kurczyckiego
  • Jak sprzedawać ponadprzeciętnie?
    Zapowiedź książki Sprzedaj ofertę
  • Pokaż efekty działań klientowi
    Interaktywny raport z promocji oferty
  • Mały trick, wielki efekt
    Szczegóły oferty na liście
  • Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym
    Analiza cen mieszkań w I kwartale 2019 r.
  • Zakamarki Nieruchomosci-online.pl
    Bardziej i mniej znane funkcjonalności portalu

Zapraszamy do lektury!

Pobierz bezpłatnie na http://www.estate.pl/