To już pół roku, od kiedy żyjemy w nowej rzeczywistości, sterowanej z tylnego siedzenia – w mniej lub bardziej uświadomiony nam sposób – przez strach przed wirusem. Na poziomie jednostki, rodziny, a także pracy i biznesu. Kiedy to się skończy, kiedy będzie można wrócić do funkcjonowania, które znamy z przeszłości? To nadal bardzo mglista perspektywa i choć początkowo wydawało się, że będą to tygodnie, teraz wiemy już, że miesiące, to prognozy mówią o latach. Może nigdy. Zmiany w społecznych obyczajach się utrwalają, potrzeby ewoluują, na pierwszy plan wysuwając poczucie bezpieczeństwa. Ci, którzy się zaadaptują i wykorzystają świadomość o przyszłych trendach, nie tyle zyskają, co… przetrwają.
W wywiadzie z okładki rozmawiamy z Dagmarą Pakulską, która przekonuje do biznesowej i międzyludzkiej mocy platformy LinkedIn. Piszemy o zmianach preferencji poszukujących i opowiadamy o pracy z klientem kupującym. Podpowiadamy, jak przygotować nieruchomość, by zyskała na wartości. Przedstawiamy przykład optymalizacji marketingu w agencji butikowej.
Wraz ze zmianami zachowań klientów, zmienić się musi także podejście do sprzedaży. Na naszych łamach rozmawiamy więc o tym, jak teraz sprzedawać i uwrażliwić się na emocje klientów, a także na własne emocje – by wspierać poczucie własnej wartości. Podpowiadamy, jak rozszyfrowanie biostruktury mózgu klienta może podnieść efektywność działań, a także jak świadomość w czterech kwestiach pomaga doprowadzić negocjacje do szczęśliwego finału.
Jak zwykle znajdzie się też miejsce na garść porad prawnych: o formach zdalnych zawierania umów, o procedurach przeprowadzenia upadłości, o zachowaniu bezpieczeństwa danych osobowych w pracy zdalnej, a także o zaniedbaniach w analizach due diligence. Na koniec analizujemy też rynek mieszkaniowy i ile mieszkań brakuje w Polsce.

W numerze 3/2020:
LinkedIn ma moc. Rozmowa z Dagmarą Pakulską
Biznesowe media społecznościowe w pracy pośrednika
Praca z klientem kupującym jest jak romans. Rozmowa z Tomaszem Nowakiem
Korzyści ze świadczenia usług na rzecz poszukujących
Zaniedbania analiz due diligence. Co sprawdzić przed zakupem nieruchomości?
Poznaj najczęstsze błędy popełniane przed zakupem nieruchomości
Bezpieczeństwo pracy zdalnej w zakresie przetwarzania danych osobowych
Jak pracować z domu, by chronić dokumenty i zawarte w nich dane
Upadłości jako konsekwencja pandemii
Kontekst małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych
Czy można zawrzeć umowę najmu przez internet lub SMS-em?
Czym różnią się i czym skutkują odmienne formy zawierania umowy
Zasada czterech kwestii. Jak zwiększyć swoje szanse w negocjacjach nieruchomości?
Jak wymieniać się ustępstwami, by uniknąć sporów
Sprzedaż zdalnie sterowana. Rozmowa z Grażyną Białopiotrowicz
Empatia i zrozumienie potrzeb to oręż pośrednika
Mindset skutecznego agenta: Poczucie własnej wartości
Jak budować je skutecznie?
Preferencje poszukujących w 2020
Jak pandemia wpłynęła na potrzeby mieszkaniowe
Optymalizacja marketingu w agencjach butikowych
Jak sprawnie zarządzać treścią i relacjami
Mózg a nieruchomości. Część 3: Jak kupuje niebieski mózg
Wpływ niebieskiej biostruktury na decyzje zakupowe
Przygotowanie wizualne nieruchomości do sprzedaży
Jak home staging wpływa na wartość mieszkania?
Odpowiedzialny kalkulator
Prowadzimy do dopasowanych ogłoszeń
Mapa nowym sposobem na szukanie
Wizualizacja i przeglądanie wyników na mapie
Co robimy z mieszkaniami?
O pustostanach, problemach pospadkowych i braku mieszkań
Przegląd rynku nieruchomości w Polsce
Ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego – II kwartał 2020 r.
Zapraszamy do lektury!
Pobierz bezpłatnie na http://www.estate.pl/