To już pół roku, od kiedy żyjemy w nowej rzeczywistości, sterowanej z tylnego siedzenia – w mniej lub bardziej uświadomiony nam sposób – przez strach przed wirusem. Na poziomie jednostki, rodziny, a także pracy i biznesu. Kiedy to się skończy, kiedy będzie można wrócić do funkcjonowania, które znamy z przeszłości? To nadal bardzo mglista perspektywa i choć początkowo wydawało się, że będą to tygodnie, teraz wiemy już, że miesiące, to prognozy mówią o latach. Może nigdy. Zmiany w społecznych obyczajach się utrwalają, potrzeby ewoluują, na pierwszy plan wysuwając poczucie bezpieczeństwa. Ci, którzy się zaadaptują i wykorzystają świadomość o przyszłych trendach, nie tyle zyskają, co… przetrwają.

W wywiadzie z okładki rozmawiamy z Dagmarą Pakulską, która przekonuje do biznesowej i międzyludzkiej mocy platformy LinkedIn. Piszemy o zmianach preferencji poszukujących i opowiadamy o pracy z klientem kupującym. Podpowiadamy, jak przygotować nieruchomość, by zyskała na wartości. Przedstawiamy przykład optymalizacji marketingu w agencji butikowej.

Wraz ze zmianami zachowań klientów, zmienić się musi także podejście do sprzedaży. Na naszych łamach rozmawiamy więc o tym, jak teraz sprzedawać i uwrażliwić się na emocje klientów, a także na własne emocje – by wspierać poczucie własnej wartości. Podpowiadamy, jak rozszyfrowanie biostruktury mózgu klienta może podnieść efektywność działań, a także jak świadomość w czterech kwestiach pomaga doprowadzić negocjacje do szczęśliwego finału.

Jak zwykle znajdzie się też miejsce na garść porad prawnych: o formach zdalnych zawierania umów, o procedurach przeprowadzenia upadłości, o zachowaniu bezpieczeństwa danych osobowych w pracy zdalnej, a także o zaniedbaniach w analizach due diligence. Na koniec analizujemy też rynek mieszkaniowy i ile mieszkań brakuje w Polsce.

W numerze 3/2020:

LinkedIn ma moc. Rozmowa z Dagmarą Pakulską

Biznesowe media społecznościowe w pracy pośrednika

Praca z klientem kupującym jest jak romans. Rozmowa z Tomaszem Nowakiem

Korzyści ze świadczenia usług na rzecz poszukujących

Zaniedbania analiz due diligence. Co sprawdzić przed zakupem nieruchomości?

Poznaj najczęstsze błędy popełniane przed zakupem nieruchomości

Bezpieczeństwo pracy zdalnej w zakresie przetwarzania danych osobowych

Jak pracować z domu, by chronić dokumenty i zawarte w nich dane

Upadłości jako konsekwencja pandemii

Kontekst małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych

Czy można zawrzeć umowę najmu przez internet lub SMS-em?

Czym różnią się i czym skutkują odmienne formy zawierania umowy

Zasada czterech kwestii. Jak zwiększyć swoje szanse w negocjacjach nieruchomości?

Jak wymieniać się ustępstwami, by uniknąć sporów

Sprzedaż zdalnie sterowana. Rozmowa z Grażyną Białopiotrowicz

Empatia i zrozumienie potrzeb to oręż pośrednika

Mindset skutecznego agenta: Poczucie własnej wartości

Jak budować je skutecznie?

Preferencje poszukujących w 2020

Jak pandemia wpłynęła na potrzeby mieszkaniowe

Optymalizacja marketingu w agencjach butikowych

Jak sprawnie zarządzać treścią i relacjami

Mózg a nieruchomości. Część 3: Jak kupuje niebieski mózg

Wpływ niebieskiej biostruktury na decyzje zakupowe

Przygotowanie wizualne nieruchomości do sprzedaży

Jak home staging wpływa na wartość mieszkania?

Odpowiedzialny kalkulator

Prowadzimy do dopasowanych ogłoszeń

Mapa nowym sposobem na szukanie

Wizualizacja i przeglądanie wyników na mapie

Co robimy z mieszkaniami?

O pustostanach, problemach pospadkowych i braku mieszkań

Przegląd rynku nieruchomości w Polsce

Ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego – II kwartał 2020 r.

Zapraszamy do lektury!

Pobierz bezpłatnie na http://www.estate.pl/