W pierwszym numerze w 2019 roku piszemy o tym, jak doskonalić swój biznes, by nie zwalniał tempa. Dlaczego warto kształcić kompetencje miękkie, jaki przykład dają szachowi mistrzowie i czy wpływ na sprzedaż mają kolory mózgu? Jak poprawić widoczność w Google i jakie treści tworzyć, by wzmocnić swój wizerunek? Czy tworząc te treści, należy rejestrować się jako prasa? Czego banki nie mówią przedsiębiorcom? O tym wszystkim warto przeczytać na naszych łamach.

Co więcej, w wywiadzie z okładki do tego, że zawsze warto mieć biznesowy plan B na życie, przekonuje Czesław Mozil. Julia Izmałkowa przyszłości marketingu upatruje w synergicznych działaniach sfer online i offline, a Anna Skórzyńska, Ewa Stachura i Piotr Sajdak opowiadając swoje historie, dają sporą dawkę inspiracji dla wszystkich, którzy są o krok od spełnienia marzeń o działalności na własny rachunek.

Magazyn do pobrania za darmo na Firmer.pl

 

W numerze 1/2019 przeczytasz:

  • Biznes bez show jest nudny. Wywiad z Czesławem Mozilem
  • Siła synergii. Wywiad z Julią Izmałkową
  • Czy roboty zabiorą Ci pracę?
  • 7 lekcji szachowych mistrzów
  • YouTube to nie tylko topowe gwiazdy
  • 8 sposobów na poprawienie widoczności w Google
  • Dlaczego blog firmowy jest ważniejszy, niż myślisz
  • Prawne aspekty content marketingu
  • Połysk pewności siebie. Wywiad z Piotrem Sajdakiem
  • Z biletem w jedną stronę. Rozmowa z Ewą Stachurą
  • Trzy kolory mózgu a sukces sprzedażowy
  • Biznesowe korzyści ciągłego doskonalenia
  • Czego banki nie mówią przedsiębiorcom?
  • Szumiś. Miś do zadań specjalnych. Wywiad z Anną Skórzyńską
  • Level do szczęścia. Recenzja książki Mistrz i Anna
  • Kalendarz szkoleń i konferencji. Wiosna 2019

 

Zapraszamy do lektury każdego przedsiębiorcę. Magazyn jest do pobrania za darmo.

 Kliknij, aby pobrać bezpłatny magazyn

Magazyn FIRMER tworzą specjaliści z portalu Firmy.net i praktycy biznesu.