W najnowszym numerze rozmawiamy z prof. Jerzym Bralczykiem o języku reklamy i języku komunikacji z klientem, z Michałem Góreckim o tym, jak osiągnąć work?life balance, z Katarzyną Wierzbowską o sile networkingu w biznesie. Piszemy o tym, jak budować swój personal branding, przedstawiamy porady ekspertów z zakresu prawa, skutecznej sprzedaży czy tworzenia ofert na stronach internetowych.

Magazyn do pobrania za darmo z firmer.pl.

W numerze 02/2016 e-magazynu znajdziesz tematy:

* Prof. Jerzy Bralczyk radzi, jak posługiwać się słowem, żeby stało się ono skutecznym narzędziem sprzedaży

* Personal branding. Czym jest marka osobista dla właściciela małego biznesu?

* 5 pytań, na które powinieneś odpowiedzieć, gdy zakładasz bloga eksperckiego

* Firmowe zdjęcia w służbie budowania wizerunku przedsiębiorstwa

* Sposoby na internetowych hejterów

* Co porusza internautów ? przepis na klienta z sieci

* Co musisz napisać, by klient chciał kupić Twój produkt?

* Analiza konkurencji ? rozwiń swój biznes w internecie

* Trudna branża? Liczy się pomysł i zaangażowanie!

* Co robić, gdy klient chce obniżyć cenę?

* Cowork. Alternatywa dla adresu w bloku

* Networking to nie sztuka dla sztuki. Wywiad z Katarzyną Wierzbowską

* Jak wykorzystywać social media do budowania relacji? Część 2

* Zaangażowanie? Pieniądze to nie wszystko

* Nowa rzeczywistość. Jak małe firmy prześcigają w niej korporacje

* Work?life balance to podstawa. Wywiad z Michałem Góreckim

* Mowa ciała, czyli o czym informujemy innych poza słowami

* Recenzja książki Moniki Maj-Osytek Komunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciała

* Świeże spojrzenie vs. doświadczenie. Młode firmy w lepszych nastrojach niż te z dłuższym stażem

 

Zachęcamy do lektury każdego przedsiębiorcę! Magazyn jest do pobrania za darmo.

>> Kliknij, aby pobrać bezpłatny magazyn

Magazyn FIRMER tworzą specjaliści z portalu Firmy.net.