Pierwszy w 2020 roku numer magazynu dla marketerów i sprzedawców na rynku pierwotnym jest już dostępny.

Początek roku w biznesie to zwykle czas na przegląd podejmowanych działań i weryfikację ich skuteczności. To też czas większej odwagi w sięganiu po dotąd nieznane, w inspirowaniu się tym, co nowe oraz w snuciu bardziej śmiałych planów na przyszłość. A przecież od tego, jakie decyzje zapadną na starcie, zależy wynik na mecie. Na łamach tego numeru eksperci pokazują, z jakich nowości warto skorzystać w e-marketingu oraz jak zadbać o swój PR w branży. Zachęcają by sięgać po nowe rozwiązania, szczególnie, jeśli miałoby to przyczynić się środowisku czy społeczności. Zwracają też uwagę na to, jak budować relacje z klientami i radzą, że czasem warto w kontakcie z nimi postawić na swoim. A jeśli po drodze popełnimy błąd, zapewniają, że jeden o niczym nie przesądza. 

Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie
na stronie inmag.pl


INMAG 1/2020 to:

MARKETING.

Trendy i nowości w marketingu online

Siła optymalizacji. Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich

PR na rynku nieruchomości

Rozmowy o marce

SPRZEDAŻ.

Sprzedaż jak pierwsza randka

„Nie”, drogi kliencie!

Nieudana sprzedaż jak katastrofa lotnicza

TRENDY.

Przestrzeń dla kreatywnych twórców przyszłości

Ekologiczna zmiana w branży deweloperskiej

Magazyn „INMAG” tworzą specjaliści
z portalu Nieruchomosci-online.pl
i eksperci związani z branżą deweloperską.