Drugi w 2020 roku numer magazynu dla marketerów i sprzedawców w branży deweloperskiej jest już dostępny.

Ostatnie 3 miesiące to czas dużych zawirowań, także na rynku nieruchomości. Pandemia koronawirusa daje się we znaki gospodarce i trudno przewidzieć, kiedy wszystko wróci do normy. A kiedy to się już stanie, na pewno będzie to nowa norma, której standardy kształtują się właśnie teraz. Warto więc znaleźć sposób na odnalezienie się w nowej sytuacji, by ją przetrwać i wyjść z niej bez szwanku. To czas na szkolenie nowych umiejętności, ponieważ przyszłość, która nadchodzi, będzie ich wymagała. To czas przeglądu podejmowanych działań, bo część z nich, w związku ze zmieniającymi się potrzebami rynku, staje się nieskuteczna. Artykuły zamieszczone w najnowszym numerze magazynu mogą być pomocne w budowaniu strategii na najbliższy czas.

Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie
na stronie inmag.pl


INMAG 2/2020 to:

MARKETING.

Marketing dewelopera czy marketing inwestycji?

Nie zgaduj. Testy A/B strony inwestycji bez ingerencji programisty

Analiza ryzyka z RODO przy działaniach marketingowych

Moment bezprecedensowy

SPRZEDAŻ.

Sabotaż w obsłudze klienta

Jak pracować z obiekcją klienta?

Wyróżnij się! Nikt nie pamięta zwykłych i zgorzkniałych

TRENDY.

Ekonomia izolacji. Czy pomoże ekodeweloperom?

Rynek nieruchomości w czasach… kryzysu?

Magazyn „INMAG” tworzą specjaliści
z portalu Nieruchomosci-online.pl
i eksperci związani z branżą deweloperską.