Numer 2/2021 magazynu dla marketerów i sprzedawców w branży deweloperskiej od Nieruchomosci-online.pl jest już dostępny. 

Ostatnie miesiące to czas intensywnych zmian. Warto je dobrze rozumieć, by działać skutecznie i efektywnie. Czy branża deweloperska przygotowała się na to, że jej klientami są już inni ludzie niż jeszcze rok temu, z innymi potrzebami i preferencjami? Czy już zaczęła ich poznawać i realnie spełniać ich nowe oczekiwania? Czy uświadomiła już sobie też, że w ostatnim czasie przeobrażeniom uległy także zespoły pracowników, które pracują na sukces firm? Czy wspiera je w umacnianiu ich kompetencji?

W tym numerze skupiamy się na tym, jak obecnie powinna wyglądać strategia komunikacji marki, jak tę markę budować – nawet od zera – i jak docierać z nią do klienta, jakimi kanałami. Przyglądamy się też temu, jak zmienia się sprzedaż: czy zależy ona od szczęścia, czy możemy to szczęście kreować? Jak sprzedawać, biorąc pod uwagę sytuację na rynku i jego dzisiejsze potrzeby? Jak w tych czasach oferować klientom możliwości, a nie tylko mury? Wreszcie, jak przeprowadzić transformację zespołu, by stawiał czoła wszystkiemu co nowe?  Na te pytania odpowiedzieć powinien sobie każdy, kto chce realizować swój biznesowy plan w nowej rynkowej rzeczywistości.

Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie na stronie inmag.pl.

W numerze 2/2021:

MARKETING.

Mocna marka to nie zawsze dobra marka. Rozmowa z Patrycją Rabińską

Profesjonalna strategia komunikacji. Jakie kwestie systematyzuje?

Zgody na komunikację marketingową. Co w 2021 r. zmieni się w zasadach ich zbierania?

Digital w służbie deweloperom – potencjał, o którym warto pamiętać!

Podaż goni popyt

SPRZEDAŻ.

Zbuduj markę eksperta na LinkedInie, a klienci sami się do Ciebie zgłoszą

Szczęście czy pech w sprzedaży? Wybór należy do Ciebie!

Jak sprzedać lub wynająć nieruchomość w trakcie pandemii

TRENDY.

Transformacja zespołu. Jak ją przeprowadzić w celu zwiększania kompetencji?

W pracy jak w domu, czyli jak zmienia się model idealnego biura

Jak rynek biur w Polsce zareagował na pandemię