Drugi numer magazynu marketerów i sprzedawców branży deweloperskiej właśnie ujrzał światło dzienne.

W tym numerze wyciągamy asy z rękawa i pokazujemy, że dla nabywców nieruchomości bardziej niż cena liczą się obsługa klienta, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz przyczynianie się do dobra społecznego. Deweloperzy nie konkurują już więc ceną, to już było. Wiodącym argumentem sprzedażowym jest spełnianie potrzeb konsumenta i w szerszej perspektywie – potrzeb wspólnoty. Zwracamy uwagę, jak działanie odpowiedzialne społecznie przyczynia się do wzrostu konkurencyjności, tworząc zarówno wartość społeczną, jak i ekonomiczną. Pokazujemy też, jak te potrzeby – po pierwsze – zdiagnozować i – po drugie – odpowiadać na nie, zarówno w rozmowie sprzedażowej, jak i w komunikacji na etapie docierania do klienta i prezentowania oferty.

Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie
na stronie inmag.pl

 

 

INMAG 02/2019 to:

MARKETING.

Reklamy nieruchomości szyte na miarę

Strona internetowa dźwignią sprzedaży

Idzie nowe. Jak gen Z zmieni rynek?

Jak ugryźć 3 miliony?

SPRZEDAŻ.

5 błędów, które rujnują sprzedaż

Jak mówić, żeby sprzedać?

Sprzedaż nieruchomości na 3… kolory

TRENDY.

Odpowiedzialność społeczna to nie moda

Inteligentne biurowce w zgodzie z lokalną społecznością. Rozmowa z Eyalem Litwinem

 

Magazyn „INMAG” tworzą specjaliści
z portalu Nieruchomosci-online.pl
i eksperci związani z branżą deweloperską.