Numer 3/2021 magazynu dla marketerów i sprzedawców w branży deweloperskiej od Nieruchomosci-online.pl jest już dostępny. Na jego łamach wiele miejsca poświęcamy rozważaniom dotyczącym zaufania. Czym ono jest w branży deweloperskiej?

Zaufanie może stanowić przewagę konkurencyjną oraz stanowić element, na którym oprzemy sprzedaż. Budowa zaufania zachodzi równolegle na wielu obszarach, a jej fundamentem są wiarygodność i reputacja dewelopera w lokalnej społeczności. Najbardziej żarliwym natomiast ambasadorem, który może zarówno wznieść markę dewelopera na wyżyny, jak i z nich strącić, jest natomiast były klient. Ten, który już kupił.

Budowa zaufania zatem zatacza zatem koło, zaczyna się tam, gdzie zakończyła się sprzedaż, kończy natomiast na etapie ofertowania. Jak zatem budować zaufanie na ostatnim etapie – podczas procesu sprzedaży – opowiada Elżbieta Sawczuk. Zaufanie to również dotrzymywanie obietnic. Marta Oziemblewska zatem przedstawia narzędzie, które może przydać się podczas określania Unique Selling Proposition. Źle określony USP może spowodować, iż klienci zostaną wprowadzeni w błąd i poczują się oszukani. Jak zatem je zdefiniować, aby wykorzystać mocne strony i nie „przestrzelić”? Z pomocą przychodzi analiza SWOT.

Podstawą zaufania do marki są również jej wartości, to co jest wpisane w jej DNA. O zmianach, jakie przechodzi marka, i o tym, że to, co jest najważniejsze, zawsze pozostanie niezmienne, bez względu na formę komunikacji, rozmawiam z Mariuszem Rysiczem, kierownikiem marketingu Spravii.

Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie na stronie inmag.pl.

W numerze 3/2021:

MARKETING.

Szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony, czyli analiza SWOT w branży nieruchomości

Nie unikaj krytyki, czyli świadomy dialog z klientem

Rebranding Spravia wrażenie. Rozmowa z Mariuszem Rysiczem

Skuteczne narzędzia marketingowe do pozyskania klientów inwestycji premium

SPRZEDAŻ.

Budowanie zaufania jako przewaga konkurencyjna

Pierwsze wrażenie przy sprzedaży nieruchomości

Czasem lepiej nie sprzedawać

Lektury obowiązkowe marketera

TRENDY.

Świadomość architektoniczna Polaków. Jak duże znaczenie ma architektura dla osób poszukujących nieruchomości?

Private Rented Sector. Czy zdominuje polski rynek mieszkań na wynajem?

Wielofunkcyjne, czyli jakie? Program funkcjonalny założeń mixed-use