Numer 4/2020 magazynu dla marketerów i sprzedawców w branży deweloperskiej od Nieruchomosci-online.pl jest już dostępny.
Czy obecnie istnieją zasady, których stosowanie zminimalizuje straty spowodowane pandemią? Mierzymy się z sytuacją zupełnie nową, a do tego nieprzewidywalną. Nie ma więc recepty, prostej instrukcji obsługi rzeczywistości, ponieważ ciągle zmienia ją koronawirus.
Niezaprzeczalne jest jednak to, że kiedy nasze kontakty społeczne są ograniczane, życie przenosi się do sieci. Internet i media społecznościowe to teraz miejsce, w którym dbamy nie tylko o kontakty towarzyskie i zawodowe, ale także realizujemy swoje potrzeby – także te mieszkaniowe. Jak w wyniku pandemii zmieniły się preferencje poszukujących i jak te zmiany wpływają na sposób komunikacji marketingowej? Jak działać w social media, by trafić do potencjalnych klientów? Jak takie działania prowadzić zgodnie z prawem? Jak wzmocnić sprzedaż, opierając ją na marketingu rekomendacji? Jak reagować teraz na opinie klientów? I wreszcie, jak wzmacniać i tak poluzowane już więzy społeczne?
Magazyn w wersji elektronicznej można pobrać bezpłatnie na stronie inmag.pl.

W numerze 4/2020:
MARKETING.
Kompleksowa obsługa marketingowa inwestycji deweloperskiej
Skuteczne social media. Jak pozyskać naturalnych ambasadorów marki?
Marketing w mediach społecznościowych. Na co zwrócić uwagę, by działać zgodnie z prawem?
Kim jest Twój klient? Jak pandemia zmienia sposób komunikacji
SPRZEDAŻ.
Serwis www – główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Polecenia i rekomendacje. Jak pozyskiwać je na rynku deweloperskim?
Marketing sensoryczny w sprzedaży nieruchomości
TRENDY.
Instrukcja do gry w biznes
Sztuka w przestrzeni miejskiej
Magazyn „INMAG” tworzą specjaliści
z portalu Nieruchomosci-online.pl
i eksperci związani z branżą deweloperską.