2019 był rokiem pełnym wyzwań. Ale był też pełen sukcesów dla Nieruchomosci-online.pl. Wiele z nich to wynik konsekwentnej strategii i długoletniej pracy. Jednak było też kilka takich, które kompletnie nas zaskoczyły. Równolegle do projektów, nad którymi pracowaliśmy w 2019 roku, zaczęło powstawać coś nowego…

Nie chcemy zdradzać wszystkiego, aby nie zepsuć efektu zaskoczenia. Możemy tylko powiedzieć, że najbliższy rok w Nieruchomosci-online.pl będzie inny niż dotychczasowe.

Zacznijmy jednak od początku.

 

Jakie sukcesy świętowaliśmy w 2019 roku?

 

Nieruchomosci-online.pl najlepiej widocznym portalem z ogłoszeniami nieruchomości w TOP 10 Google. Senuto grudzień 2019.

 

Przejęliśmy pałeczkę lidera w Google
Praca nad budową pozycji Nieruchomosci-online.pl w Google wrze nieustannie, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy zawrzało wyjątkowo mocno. I mamy się czym chwalić! Pozycje Nieruchomosci-online.pl w Google dynamicznie wzrosły, a portal przejął pozycję lidera pod względem widoczności w TOP 10.

Docieramy do 3 milionów poszukujących
Nieruchomosci-online.pl w ciągu ostatniego roku stał się drugim najczęściej odwiedzanym portalem z ogłoszeniami nieruchomości. Od sierpnia 2019 notujemy odwiedziny prawie 3 milionów Unikalnych Użytkowników miesięcznie. To wzrost o 40 procent w stosunku do zeszłego roku.

Zwiększyliśmy liczbę dostarczanych kontaktów
W wyniku przejęcia prowadzenia w wyszukiwarce Google oraz w wyniku silnego wzrostu liczby Unikalnych Użytkowników liczba kontaktów, które dostarczamy do biur i deweloperów, zwiększyła się odpowiednio o 39 oraz o 107 procent!

 

Jakim ideom i projektom daliśmy życie w 2019?

 

 

Premiera magazynu INMAG
Skusiła nas obszerna i wdzięczna tematyka związana z rynkiem pierwotnym i postanowiliśmy w tym roku wydać magazyn, skupiający się na tej części branży. Przy tworzeniu magazynu „INMAG”, podobnie jak w „ESTATE”, przyświeca nam idea treści tworzonych przez ekspertów i praktyków w swoich dziedzinach. Możecie więc być pewni, że otrzymacie sporą dawkę merytorycznej wiedzy.

Preferencje poszukującego
To innowacyjne i pierwsze takie rozwiązanie na rynku, które pozwala pośrednikowi dowiedzieć się dużo więcej o poszukującym.
Czytając zapytanie, widzisz, jakiej nieruchomości szuka klient, dla kogo jej szuka i z jakiego powodu, jakie lokalizacje bierze pod uwagę, z jakiego miasta wysłał zapytanie, o której godzinie się kontaktował, a także czy wiąże kupno ze sprzedażą innej nieruchomości. Ponadto masz wgląd w dodatkowe kryteria, którymi kieruje się poszukujący, a które mogą wpłynąć na decyzję o zakupie. Znając potrzeby i problemy klienta, wiesz jak wywołać zainteresowanie i przedstawić dopasowaną ofertę.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Od tego roku dostarczamy nie tylko kontakty do osób, które poszukują nieruchomości, ale również do tych, które planują je sprzedać. Stworzyliśmy specjalne miejsce na prezentacji agenta, które pozyskuje dla Ciebie te kontakty.
Źródeł leadów może być wiele, ale kontakty do sprzedających nieruchomości dostajesz tylko z Nieruchomosci-online.pl!

Interaktywny raport z promocji oferty
Po raz pierwszy pośrednicy dostają do ręki narzędzie, które pozwala im tworzyć interaktywne raporty obrazujące skuteczność promocji ich ofert na portalu.
Takim raportem możesz podzielić się z klientem, wystarczy kliknąć i wygenerować link, pod którym dostępny będzie raport za wybrany przez Ciebie okres. Link ten możesz przesłać klientowi dowolnym kanałem: SMS, Messenger, WhatsApp, E-mail. Pracujesz mądrze, a nie ciężko.

Algorytm dopełnień
Rozwiązanie opracowane z myślą o specyficznych wyszukiwaniach oraz o wyszukiwaniach w lokalizacjach podmiejskich i wiejskich, zwłaszcza dla kategorii domów i działek.
Obserwowaliśmy, jakich trudności przysparza poszukującym odnalezienie nieruchomości rozproszonych na terenach wokół ośrodków miejskich, a także tych, których ogłoszenia nie zostały dostatecznie dobrze uzupełnione. Dlatego stworzyliśmy funkcjonalność, która zwiększa widoczność ofert, zwłaszcza z ośrodków podmiejskich i wsi. Twoja oferta dociera jeszcze szerzej.

 

Jakie miłe niespodzianki spotkały nas w tym roku?

 

 

Złoto i srebro dla Nieruchomosci-online.pl!
W konkursie Power of Content Marketing dwa nasze projekty stanęły na podium. Otrzymaliśmy złoto za Kurs online – „Wideomarketing w branży nieruchomości” oraz
srebro za magazyn „ESTATE”! Jest to dla nas ogromne wyróżnienie oraz dowód na to, że nasza praca a także zaangażowanie i serce, które wkładamy w te projekty, są docenianie nie tylko przez pośredników w obrocie nieruchomościami, ale też przez branżę marketingową.

Najwyższa satysfakcja ze współpracy
Jak co roku poprosiliśmy Was o ocenę współpracy z Nieruchomosci-online.pl. W tym roku wynik NPSu poszybował wyjątkowo wysoko! Dostaliśmy także ogrom bardzo pozytywnych i motywujących opinii na temat współpracy z nami.

 

R jak rebranding

Podczas gdy trwała praca nad budowaniem pozycji, funkcjonalnościami portalu oraz nad magazynami, równolegle pracowaliśmy nad pewną zmianą… W 2020 zmienimy się wizualnie.

Wraz ze zmianą wyglądu planujemy szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Chcemy wyraźniej komunikować to, kim jesteśmy i wzmocnić swoją pozycję w sercach poszukujących.

Nie mniej to, co mamy w środku – nasza idea i strategia – pozostaje taka, jak była. Stawiamy użytkownika na pierwszym miejscu, to on zawsze będzie dla nas najważniejszy.

Nie możemy powiedzieć nic więcej, obserwujcie nas uważnie, wszystko się wyjaśni już za kilka dni.