Portal Nieruchomosci-online.pl od 9 stycznia 2020 roku prezentuje się w nowej odsłonie! Odmieniony wizerunek jest efektem zakończonego procesu rebrandingu i symbolicznym podsumowaniem niezwykle udanego, rekordowego w wielu aspektach 2019 roku, który dał nam pozycję lidera w TOP 10 w Google, 3 mln użytkowników i 24 mln odsłon miesięcznie. Teraz zmieniamy się, by sięgnąć po serca kolejnych poszukujących!

 

Rebranding Nieruchomosci-online.pl

 

Jesteśmy przekonani, że nowa identyfikacja wizualna pozwala nam lepiej komunikować to, kim jesteśmy i co jest dla nas ważne. Nie bez znaczenia jest więc to, że punktem wyjścia stał się dla nas dom, którego szuka się przecież na portalu z ogłoszeniami nieruchomości. Czysta forma i prosty, wywołujący jednoznaczne skojarzenia logotyp to esencja marki oraz wyniesienie potrzeb użytkownika na piedestał. Bo tym, co się nie zmieniło jest fakt, że dla nas na pierwszym miejscu jest poszukujący i jego potrzeby.

 

 

 

 

Projektujemy więc, by wzmacniać jego pozytywne doświadczenia. Uproszczona, nienachalna szata graficzna, skrócona ścieżka nawigacji, przyspieszone działanie strony i niezmiennie brak utrudniających poszukiwania reklam – to wszystko buduje komfort i prostotę użytkowania, co w całym, niełatwym procesie poszukiwania nieruchomości jest nie do przecenienia.

Dążymy do tego, by portal stał się pierwszym wyborem każdego, kto szuka idealnie dopasowanej nieruchomości dla siebie i swoich bliskich. Co więcej, chcemy, inspirować do zmian i stać się częścią nowej historii każdego poszukującego. „Tu zaczyna się dom” to hasło, które nieodłącznie idzie w parze ze zmianą. Bo ten dom już tu jest, na Nieruchomosci-online.pl, wśród 350 tys. ofert nieruchomości – w największej bazie mieszkań, domów i działek wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Za koncepcję nowej identyfikacji odpowiada Hopa Studio.

 

Prosty, odważny i ponadczasowy.
Taki jest nowy wizerunek Nieruchomosci-online.pl.

Sprawdź, jak się zmieniliśmy!